Back to Logicall.bg Sitemap Contacts English English
Логикол България, Контактен център, Кол център
Кариера
Защо аутсорсинг



Телефонен Оператор


Всеки е чувал клишето „Нашите служители са нашата ценност!”. Ние в Логикол България смятаме, че работодателят трябва да предостави възможности за личностното развитие на служителите си в замяна. Затова, ако:
  • Си в началото на своята кариера или си решил да се преориентираш професионално в сферата на продажбите
  • Си студент и нямаш възможност да работиш на пълен работен ден (но можеш да покриваш минимум 80 часа месечно) или си в средата на своя житейски път и си решил, че сега му е времето да работиш (има възможност за по-дълъг работен ден)
  • За теб е предизвикателство и желаеш да се научиш да комуникираш с управители на фирми, да провокираш интереса им и да организираш бизнес срещи с тях или да осъществяваш продажби на услуги и продукти по телефона
  • Установил си, че настойчивостта, инициативността и усилията винаги се възнаграждават и искаш да развиеш тези качества у себе си до съвършенство
То ние ще ти помогнем в успешното изпълнение на всичко това!
Ако искаш да станеш част от екипа на Логикол България АД на позиция Телефонен оператор, а защо не в перспектива и да израстнеш в йерархията на компанията, попълни полетата отбелязани с звездичка. По желание можеш да ни изпратиш подробна Автобиография и/или мотивационно писмо.
Позиция: *
Име:   *
Телефон за връзка:   *
Адрес:   *
Навършени години:   
Студент: 
Форма на обучение: 
Последно заемана длъжност:   
Последен работодател:   
В това предложение за работа най-много ми хареса:   
Мога да започна работа от:   *
Файлове (максимум 3): 
Files:
* - задължителни полета