Back to Logicall.bg Sitemap Contacts English English
Логикол България, Контактен център, Кол център
Защо аутсорсинг

Какво представлява?


Аутсорсинг (от английското outsourcing, което е съкращение от Outside Resource Using) е концепция за взимане на вътрешни функции на дадена компания и предоставянето им за изпълнение от външна компания (Wikipedia).

За кого е полезен?

  • Компании, които искат да подобрят ефективността на оперативната си дейност
  • Мениджъри, които са фокусирани върху доставянето на високо качество на обслужване, но не са способни да отделят нужния ресурс за поддържането му
  • Фирми, за които е важно да развиват конкурентните си предимства като същевременно осигурят качествено изпълнение на второстепенните процеси
  • Компании, които не искат да увеличават административния си персонала, но искат всяка дейност да бъде професионално реализирана
  • Компании, които поставят удовлетвореността на клиентите си и комуникацията с тях на първо място

Топ 5 причини да ползвате аутсорсинг


Аргументите „за” използване на външен доставчик при реализирането на процеси са десетки. Ето кои са Топ 5 причините, довели до това решение при компаниите според проучване на The Outsourcing Institute:
  1. Намаление и контрол върху оперативните разходи
  2. Подобряване на фокуса на компанията
  3. Достъп до възможности и знание от световен клас
  4. Свободни вътрешни ресурси за други цели
  5. Липса на вътрешни ресурси

Нашият принос за Вашия успех


С какво можем пряко да допринесем за изключителното представяне на Вашата компания?

Интересни факти

  • С 33% е по-вероятно клиентите, които са били обслужени изключително добре, да продължат да работят с вас и в бъдеще
  • Приблизително половината от клиентите, които не са удовлетворени от обслужването, ще работят по-малко с вас отпреди, а половината от тях – много по-малко
  • 20% от клиентите са склонни да сменят компанията, с която работят вследствие на последното си взаимодействие с нея
    (Според проучването на Aspect Software Inc, The 2007 Aspect Contact Center Satisfaction Index Europe)
  • 80% от фирмите смятат, че доставят изключително обслужване на клиентите си. 8% от клиентите смятат, че получават изключително обслужване.
    (Според проучване на Bain & Co)